W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

REGULAMIN
Regulamin

 

Sklep internetowy www.podobrazia.pl prowadzony jest przez ActivArt Sp. z o.o., wpisaną przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000303145. Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 400.000 PLN. Siedziba spółki znajduje się w Rogoźnicy 198B, 36-060 Głogów Małopolski, nr NIP: 8133541822, nr REGON: 180318030.

ZASADY ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM PODOBRAZIA.PL

1.        Niniejszy Regulamin określa warunki zakupu towarów w sklepie internetowym www.podobrazia.pl

2.        Ceny podane na stronie internetowej www.podobrazia.pl są cenami brutto.

3.        Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Klienci mogą odebrać towar osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu.

4.        Akceptujemy następujące formy płatności:

a)      Za pobraniem przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi, lub w siedzibie firmy. Firma ActivArt zastrzega sobie prawo weryfikacji zamówień realizowanych za pobraniem.

b)      Przelewem – płatność może być dokonywana poprzez przelew internetowy, wpłatę w banku lub na poczcie. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym ActivArt Sp. z o.o., zamówienie jest przekazywane do realizacji.

5.     Niedopuszczalne jest posługiwanie się przez Klientów przy składaniu zamówień danymi osobowymi innych osób.

6.        Termin realizacji zamówienia to 7 dni roboczych. Spółka ActivArt nie odpowiada za opóźnienia w doręczeniu wynikające z winy firmy kurierskiej bądź siły wyższej takiej jak np. woja, powódź, trzęsienie ziemi, oraz inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne.

W przypadku odbioru osobistego o możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Zamówienie z którego przesyłka nie zostanie odebrana po upływie 7 dniowego terminu zostanie anulowane.

7.        Zgodnie z art. 10 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 2 lipca 2002 r.: „Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru”.  

8.        W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji reklamacji, należy odesłać wypełniając formularz „Zgłoszenie reklamacyjne”który można znaleźć w zakładce Regulamin.

9.        Określając sposób realizacji reklamacji Klient ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

10.    Klient otrzymuje odpowiedź na zgłoszoną reklamację w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby ActivArt Sp. z o.o. wraz z formularzem reklamacyjnym. Brak ustosunkowania się do reklamacji w terminie 14 dni oznacza iż została ona uznana za uzasadnioną.

11.    Zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny: „Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem”.

12.    Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu. Jeżeli Klient stwierdzi iż opakowanie jest uszkodzone należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz poinformować o tym fakcie sklep oraz odesłać uszkodzoną przesyłkę.

13.    Sklep podobrazia.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania złożonego zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy z danym klientem uzasadnia wątpliwość co do jego rzetelności.

14.    Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego www.podobrazia.pl w związku z zakupami jest ActivArt Sp. z o.o. (z siedzibą w Rogoźnicy 198B, 36-060 Głogów Małopolski). Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane zewnętrznym podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta, podmiotom odpowiedzialnym za rozliczanie podatków w tym zewnętrznych biur rachunkowych i firm audytorskich oraz instytucją finansowym oraz bankowym w celu ewentualnego zwrotu nadpłaty. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

15.   Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przetwarzanie przez ActivArt Sp. z o.o., danych osobowych Klienta, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzadzenie o ochronie danych).


16.    Regulamin określa zasady zakupów w sklepie podobrazia.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu.

MzVkZjNk